Wulff-Yhtiöt Oyj:n omien osakkeiden luovutus

PÖRSSITIEDOTE                        8.2.2012 KLO 09.15

WULFF-YHTIÖT OYJ:N OMIEN OSAKKEIDEN LUOVUTUS

Osana helmikuussa 2011 päätettyä Wulff-Yhtiöiden avainhenkilöiden osakepohjaista kannustusjärjestelmää hallitus on päättänyt luovuttaa konsernin avainhenkilölle vastikkeetta 5.000 yhtiön hallussa olevaa omaa osaketta (WUF1V). Osakkeiden siirtopäivä on 13.2.2012.

Osakkeita ei saa luovuttaa kahden vuoden sitouttamisjakson aikana. Mikäli avainhenkilön työ- tai toimisuhde päättyy sitouttamisjakson aikana, on hänen palautettava palkkiona annetut osakkeet yhtiölle vastikkeetta.

Tällä hetkellä ennen palkkioksi annettavien osakkeiden luovutusta yhtiön hallussa on 90.000 omaa osaketta. Wulff-Yhtiöt Oyj:n osakepääoma koostuu yhteensä 6.607.628 osakkeesta.

Vantaalla 8.2.2012

konsernijohtaja Heikki Vienola

p. (09) 5259 0050  tai gsm 050 65 110

JAKELU:

Wulff-Yhtiöt Oyj on kasvava ja kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, liike- ja mainoslahjoja, it-tarvikkeita ja ergonomiaa. Sen palveluvalikoimaan kuuluvat myös kansainväliset messupalvelut. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Virossa. Verkossa konserni palvelee asiakkaitaan toimistotuotteiden verkkokaupalla wulffinkulma.fi.