WULFF-YHTIÖT OYJ JATKAA OMIEN OSAKKEIDEN HANKINTAA

PÖRSSITIEDOTE 23.4.2010 KLO 18.00

WULFF-YHTIÖT OYJ JATKAA OMIEN OSAKKEIDEN HANKINTAA

Wulff-Yhtiöt Oyj:n varsinaiselta yhtiökokoukselta 23.4.2010 saamansa valtuutuksen perusteella yhtiön hallitus on tänään päättänyt jatkaa omien osakkeiden takaisinostoa hankkimalla enintään 300.000 kappaletta yhtiön omia osakkeita. Tällä hetkellä yhtiön hallussa on 66 829 omaa osaketta.

Osakkeita hankitaan muussa kuin osakkeenomistajien omistusten suhteessa NASDAQ OMX Helsinki Oy:n järjestämän julkisen kaupankäynnin välityksellä. Osakkeet hankitaan niille julkisessa kaupankäynnissä muodostuvaan hankintahetken markkinahintaan omien osakkeiden hankintaa koskevien säännösten mukaisesti.

Valtuutuksen mukaan osakkeita voidaan hankkia yhtiölle käytettäväksi yrityshankintojen tai muiden yhtiön liiketoimintaan kuuluvien järjestelyiden toteuttamiseksi, yhtiön rahoitusrakenteen parantamiseksi, osana yhtiön kannustinjärjestelmän toteuttamista tai muutoin edelleen luovutettavaksi tai mitätöitäväksi.

Osakkeiden takaisinosto alkaa aikaisintaan 10.5.2010 ja päättyy viimeistään seuraavaan varsinaiseen yhtiökokoukseen mennessä.

Helsingissä 23.4.2010

WULFF-YHTIÖT OYJ HALLITUS

konsernijohtaja Heikki Vienola puh. (09) 5259 0050  tai gsm 050 65 110

Wulff-Yhtiöt Oyj on kasvava, kannattava ja kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, liike- ja mainoslahjoja, it-tarvikkeita ja ergonomiaa. Sen palveluvalikoimaan kuuluvat myös monipuoliset messu- ja tapahtumamarkkinointipalvelut. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa ja Liettuassa. Verkossa konserni palvelee asiakkaitaan toimistotuotteiden verkkokaupalla wulffinkulma.fi ja liike- ja mainoslahjapalvelulla liikelahjamoottori.fi.