KORJAUS: WULFF-YHTIÖT OYJ:N VUOSIKERTOMUS, TILINPÄÄTÖS SEKÄ SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ 2009 ON JULKAISTU

WULFF-YHTIÖT OYJ PÖRSSITIEDOTE 29.3.2010 KLO 15.00

KORJAUSTIEDOTE 26.3.2010 KLO 16.00 JULKAISTUUN PÖRSSITIEDOTTEESEEN

Wulff-Yhtiöt Oyj:n pörssitiedotteen 26.3.2010 klo 16.00 liitteenä olleessa PDF-muotoisessa vuoden 2009 tilinpäätöksessä oli painovirhe sivulla 41: emoyhtiön tuloslaskelman liikevaihtona oli esitetty virheellisesti 1.772.139,94 euroa, vaikka todellinen luku on 772.139,94 euroa. Kuitenkin liitetiedossa 2 sivulla 63 emoyhtiön liikevaihto oli esitetty oikein (772.139,94 euroa). Pörssin tiedotevarastossa ja yhtiön kotisivuilla on nyt oikeat PDF-muotoiset tilinpäätökset saatavilla.

Wulff-Yhtiöt Oyj:n vuoden 2009 vuosikertomus, tilinpäätös sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu suomeksi ja englanniksi. Ne ovat saatavilla PDF-muotoisina konsernin internetsivuilla www.wulff.fi.

Painetun vuosikertomuksen voi myös tilata konsernin sijoittajaviestinnästä:
– sähköpostitse: sijoittajat@wulff.fi
– puhelimitse: (09) 5259 0050
– postitse: Manttaalitie 12, 01530 Vantaa.

Lisätietoja: konsernijohtaja Heikki Vienola puh. (09) 5259 0050 tai gsm 050 65 110 sähköposti: heikki.vienola@wulff.fi

JAKELU NASDAQ OMX Helsinki Oy

Wulff-Yhtiöt Oyj on kasvava, kannattava ja kansainvälistyvä pörssiyritys sekä toimistomaailman merkittävin pohjoismainen toimija. Wulff myy ja markkinoi asiakkailleen toimistotuotteita, liike- ja mainoslahjoja, it-tarvikkeita ja ergonomiaa. Sen palveluvalikoimaan kuuluvat myös monipuoliset messu- ja tapahtumamarkkinointipalvelut. Suomen lisäksi Wulff toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Virossa ja Liettuassa. Verkossa konserni palvelee asiakkaitaan toimistotuotteiden verkkokaupalla wulffinkulma.fi ja liike- ja mainoslahjapalvelulla liikelahjamoottori.fi.